Oho för att satsa det sista på mirakel

Fucking mensvärken tar död på mig. Men förutom det är jag glad idag.
Jag och Linnéa unnade oss varsin mjukglass efter skolan. Hon köpte även en chokladkaka eftersom hon, som många andra får en stor craving efter det under den röda veckan. Själv får jag stort sug efter russin och apelsin, vilket egentligen är en bättre craving då det nästan är nyttigt!

Jag skulle behöva hjälp med en sak. På grafiskformkursen ska vi göra ett kollage inspererat utav dadaism och vi ska ha ett budskap bestående av ett citiat, ordspråk eller någon rad ur en låttext. Jag tog det sistnämna och har valt raden "Oho för att satsa det sista på mirakel" ur Håkan Hellströms låt "Sång i buss på vilovägar 2007". Min tanke är att göra ett kollage utav saker som är mirakel. Det jag då skulle behöva hjälp med att hitta dessa mirakel saker. Vad tycker ni är mirakel?
Skulle verkligen vara tacksam för lite förslag och lovar att visa er resultatet här sedan!
Tack =)

Kommentarer
Postat av: linnéa

Hahaha, sååå söt var han inte. ;DDD



barn liv lycklighet familjer och annat klyschigt som kärlek ;)

2009-04-25 @ 16:56:11
URL: http://vissahissarhoppar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0