Part of me

Min dag började runt 9 tiden med en bra och god frukost.


Sedan har jag strosat runt i skolan idag. Bland annat räknat sannorlikhetslära med ryssen och dansat salsa med Huggaboy på idrotten. Efter en redovisning på fotolektionen och lite lirande av en Madonna låt på musiken så drog jag och Sophie till stan för att inhandla en present.

Ikväll har jag suttit runt grillen tillsammans med Hugo, Sophie och Hampus och grillat marshmellows, korv, bananer och choklad, chips och bullar. goott. Och enormt trevligt!
När det blev en aning för kallt ute drog vi oss in på mitt rum där Hugo och Hampus däckade.
Söta va?


Sophie var också söt ^^


Nu är det sååå dags att sova. Imorgon ska jag på Nolia-Barn och se Zilla&Totte. Myspys. Sen blir det party party på kvällen.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0