Perfect

Så. Nu har jag börjat mitt "Twohundredsitups"-program. Gjorde testet igår och orkade göra 40 riktiga sit-ups och fick därför hoppa direkt till Vecka 3 så detta är schemat för denna vecka:


Back to school idag efter helgen kändes speciellt. Dessutom regnade det. Men annars har dagen varit lugn och ganska frustrerande. Också ganska förvirrande.
Imorgon är det nationella prov i engelska och jag är övertygad om att det kommer gå åt helvette så jag tänker inte ens lägga ner tid på att hoppas på någonting annat än mirakel.
Klockan är på tok för mycket för att sitta uppe nu egentligen, speciellt då det där jäkla provet är direkt på morgonen. Därför är det nu dags för mig att säga godnatt även fast jag inte sagt någonting vettigt i den här bloggen idag. Dags att lägga ner kanske? (och hur många gånger har jag inte sagt det? Jag är beroende helt enkelt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0