Se upp, här kommer jag i 110.

Idag gjorde jag min allra första omkörning! Det ni. Dessutom brummade jag på motorväg i 110. Och jag älskar det.

Gårkvällen spenderade jag tillsammans med Vickan, Amanda och Angelica och de två sistnämda + jag fick agera idoljury då Vickan skulle träna inför den kommande idol-auditionen som jag övertalat henne att gå till. Detta kommer ske den 3 maj och då hoppas jag att ni håller tummarna för henne. Jag är ganska övertygad om att hon går vidare då hon i alla fall är min idol!

Kvällens planer sprack precis eftersom Julia tagit i lite för hårt under gårdagen. Detta sörjar jag då jag nu inte har en aning om vad jag ska göra! Får hoppas att någonting kul dyker upp, annars får jag spendera min kväll ensam eftersom både mamma och pappa ska iväg.

Nu ska jag förflytta mig från datorn eftersom jag suttit här i några timmar.


Kommentarer
Postat av: Wictoria

Du är så söt Vickie!

2009-04-05 @ 18:08:04
URL: http://wictoriahistoria.blogspot.com
Postat av: Wictoria

Du är så söt Vickie!

2009-04-05 @ 18:08:56
URL: http://wictoriahistoria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0