Dance dance dance dance

Dagen efter.
Känner mig dock inte särskilt sliten, mer än att det känns som grus i ögonen.
Gårkvällen var toppen. Mycket bättre än förväntan. Det blev mycket dans, mycket trevligt snack med trevligt folk, mycket mysigt. Klockan fyra cyklade jag hem i morgonljuset efter att mamma hört av sig och ville att jag skulle komma hem. Annars hade jag stannat mycket längre.
Tårtan som jag hade bakat åt Anton tog slut på ett enda naffs!

Under dagen igår jobbade jag och vi var på Nolia-Barn, där vi såg Totte&Zilla uppträda. Hon är sjukt skicklig. Vi fick till och med träffa dom och A fick även ta ett kort med Tottes armar runt sig. Det uppskattades.

Nu ska jag ut på prommis med Julia.

It's been a while and I still wonder
If I'll take your hand, take over
Control your body just for the night
Let me bless your hips
Just like you want to
Every step I share is with you
Let me do it right, do it right

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0