En helt vanlig onsdag

Dagen har varit råskön. Sol. Vår. Och jag gick inte till jobbet utan jobbade här hemma istället. Men satt mest ute på min balkong och njöt av vädret. Man måste verkligen passa på att njuta. Man vet liksom aldrig när snön faller ner igen. Kan ju hända imorgon!

Jag har inte blivit utsatt för något Aprilskämt idag mer än dom kassa som fanns i VK som jag inte gick på :)
Jag tycker det är lite tråkigt att en sådan bra tradition som att luras på en speciell dag håller på att försvinna lite. Förr gick man ju runt och skämtade om allt och alla under första april, men som sagt så har jag inte hört ett enda idag. Jag gillar ju nästan att bli lurad. Och ännu bättre att luras.

Ikväll har jag jobbat och sedan suttit här framför datorn som vanligt och hängt.
Marcus har spelat fint för mig i alla fall. Tacksam är jag för det. Nästan som min personliga Spotify. Bara att önska låt så spelar han! Killen har grymt gehör. Och tänk vad teknologin är bra då att han kan sitta där hemme i Gävla och ändå ge mig myskänsla här. Inte dåligt.



Nu ska jag träna tecken en stund sen ska jag försöka lägga mig och sova. Imorgon SKA jag faktiskt gå till jobbet.
Godnatt

Kommentarer
Postat av: hugo, 18 år

Orka att dom skriver fel på blogg.se, jag är inte 19 än.

2009-04-02 @ 17:28:42
Postat av: sophie

fan vad jag är avis på sånna som du med balkong! min altan ligger i skugga hela jävladagen :(:(:( ctyy.

2009-04-02 @ 20:37:11
URL: http://facethetruth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0