Lovets sista timmar

Gårkvällens fest var knäpp och knasig, men samtigit otroligt rolig. Jag dansade mig igenom den största delen av kvällen, vilket är det jag tycker om att göra mest på fester, speciellt om det finns duktiga grabbar att dansa med, och det fanns några få styckna! Blev rätt mycket folk tillslut, både kända och okända ansikten. Mycket bra avslut på ett mycket bra lov.

Min stora fråga är nu hur tusan jag ska ta mig upp klockan 7 imorgonbitti. På ett eller annat sätt ska det gå vägen. Får väl om inte annat slagga på fatboysen i bibloteket under lunchrasten. Men tanken på att jag inte slutar förrän 20 i 5 imorgon gör mig sömnig bara det.

Idag har jag och mamma varit ute på promenad i det fina, men dock lite blåsiga vädret. Vi tog strandpromenaden och jag hade kameran med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0