Crash

Idag har det varit 18 grader varmt vilket är helt underbart. Jag och Julia har legat ute på altanen i cirkus fem timmar och stekt. Detta har resulterat i lite brun/vita ränder här och där på kroppen. Men tillslut låg vi endast i bh och shortshorts och ändå var det på tok för varmt.


På eftermiddagen var jag på en föreställning med mamma och några av hennes väninnor. Det var Umespexet som görs av några Universitetsstudenter, och jag måste säga att det var riktigt bra! En gammal cirkuskompis Miranda var med och var hon var grymt bra också. Dessutom lite kul att få se någon klättra i tyg igen även fast jag var lite smånervös då det inte fanns någon tjockmatta under.
Efter middagen tog jag bilen (och mamma) till älven för att fota lite spegelbilder i älven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0