Äppelvin och Aaron Carter


Nu sitter jag och diggar partymusik och sipprar på ett halvt glas varm&kall vin. I kväll nalkas fest på Röbäck.
Trotts att jag bara fick 3½ timmars sömn inatt (morse) så är jag kind of på G! Ett litet minus är att min rosa klänning har krympt en aning och tappat lite av sin form då mamma tvättade den för första gången. Jag har dock sträckt ut den lite nu och fipplat så jag hoppas att den ser någorlunda bra ut. Håret har bra dag idag (fast mamma tycker som vanligt att det är för puffigt) då det inte släpper ut babyhåren som annars så gärna vill sticka rakt upp på huvudet. Dock kommer dom nog komma fram dom med längre in på kvällen. Men då är jag förhoppningsvis så party att jag är obrydd om det.
Ikväll ska jag bara ha jäkligt kul.

Kommentarer
Postat av: Muffinsmartin

Haha, tro det eller ej men det är jag som står och flåsar ut röken ;)

2009-04-19 @ 20:22:14
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/
Postat av: Muffinsmartin

först och främst vill jag bara tilläga att det inte handlar om kamera utan talang och känsla för fotografi! Men han har en Mark 1 från Canon :)

2009-04-19 @ 20:27:23
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0