Ommöblering

Som ni ser har jag möblerat om lite. Det är lite snett och krokigt, och inte särskilt somrigt som man kanske egentligen borde göra nu. Och jag ska fixa till en lite roligare bakgrund, men det får bli en annan dag för jag känner mig sjukt trött.
Men vad tycker ni, borde jag låta denna ligga kvar ett tag eller ska jag ta tillbaka den gamla? En ny lite somrigare ska jag göra innan sommaren tror jag i alla fall!

Imorgon ska jag ut på min första körlektion vilket kommer bli otroligt spännande. Mamma ska åka med eftersom vi ska kolla upp hur mycket jag kan och vilket paket jag ska välja. Alltså hur många körlektioner. Jag hoppas på inte allt för många så att mina sparade pengar räcker och blir över! Förutsatt att jag klarar uppkörning och teori på första försöket så att jag inte behöver betala en massa där.
Mitt sikte är att ta körkort den 1 oktober.
Nu skulle jag vilja veta hur det går för alla er som på nyårsafton skålade på att ni skulle ta körkort detta året?!
Kommer ni kunna leva upp till löftet?

Imorgonkväll kommer Vickan hem men jag får inte träffa henne förrän Fredag. Jag har saknat henne sjukt mycket och det känns på något sätt som att lovet inte kommer börja på riktigt förrän hon är hemma. Lite tragiskt är då bara att hon kommer hem på tosdagkväll och då finns bara en helg kvar av lovet. Men jag får helt enkelt leva loppan och njuta till fullo tillsammans med Vix det sista dagarna.
Fredagen är i alla fall spikad med det "gamla" tjejerna. Det blir grillning på min trädgård. Jag ser framemot det.

Förövrigt känns det som att mitt liv bara går just nu. Inga upp eller ner gångar. Bara en dag och sedan en annan, utan kontraster. Det är otroligt uttråkande, men bättre än att må dåligt, så jag klagar inte. Jag ser tillbaka på den korta helgen i Sälen och trivs med tankarna. För när hela familjen är samlad och jag har mina bröder nära igen, då leker livet.

Nu ska jag hitta på någonting som underhåller mig tills jag somnar.
Godnatt.


Citerar Christoffer: "Finn fem fel"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0