förhoppningsvis framtida funderingar

Det känns så jäkla hemskt att skicka ut någon i regnet för att cykla flera kilometer. Det sved i hjärtat måste jag säga.

Mina skavsår är inte nådiga. Jag vet inte hur jag ska bära mig åt imorgon för att över huvudtaget kunna gå någonstans då inga skor kommer kunna skona såren. Det kommer bli ett helvette några dagar framöver och jag hoppas verkligen att det läkt innan jag ska till england och bröllopet, eftersom det är just de hemska skovskavsskorna jag ska ha på mig då.
Och förresten, varför kliar skavsår?

Pappa berättade att han pratat med unt Sally som hade sagt att det under bröllopsfesten skulle hållas en liten babyfest i något rum intill där föräldrar med barn skulle samlas. Där skulle jag få vara och leka och fota barnen. Dessa barn kommer vara mellan 0-3 år. Tror ni jag kommer trivas? Bombis.

Förövrigt har jag ikväll funderat på namn på mina barn, som jag ofta funderar över. De coolaste namnen som dykt upp är Link, Zelda och Mario (jo, jag ska ha två pojkar och en flicka och så kommer det bli). Jag skulle helt klart kunna döpa mina barn till detta. De andra namnen som kanske är en aning mer seriösa är Sixten, Charlie och Zelda. Jag har kommit fram till att Zelda nog är det finaste tjejnamnet jag kan finna hittills. Detdär med tjejnamn är ju så mycket svårare än killnamn. En annan variant var, om man enbart skulle få två pojkar, helst tvillingar då, Sixten och Texas. Det skulle inte var helt fel de heller.
Vad vill ni döpa er barn till?

Kommentarer
Postat av: vikkan

Skulle jag få barn nu skulle den bli namnlös.

Jag tycker inte att något namn är fint nog haha!

Eller alla fina namn har antingen någon jag känner redan paxat eller så vet jag något äcklig liten typ som heter det redan vilket förstör hela namnet.

Jag borde sluta träffa folk för snart finns det väl inte något namn kvar att välja på!!

2009-08-01 @ 12:06:18
Postat av: Mikey

Jag kommer tveklöst ha en Aron men annars vet jag inte riktigt. Jag har faktiskt också funderat en del kring sådant där men inte riktigt kommit fram till något :P Jag håller också med om att killnamn är lättare...

2009-08-02 @ 17:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0