hurtbullar

Idag har jag och Julia varit riktigt hurtiga.
Vi började morgonen med en rask promenad efter strandpromenaden. Det blev nästan en mils gång och vi var tillbaka efter en och en halv timme. Under promenaden började vi prata om att det skulle vara kul att spela tennis och blev då riktigt taggade på att prova så vi bestämde oss för att fara och spela tennis när vi kom hem. Efter lite mac and chees tog vi cyklarna och försöka hitta rätt på tennisplanen här på västerslätt som senare fann, men inte så oväntat så var den upptagen. Väldigt tråkigt tycket vi och cyklade hem igen. Fortfarande tennissugna ställde vi oss på gatan och spelade lite boll till varandra. Jag har hört att tennis ska vara svårt, men att det kunde vara SÅ svårt det trodde jag inte! Det var ju näst intill omöjligt att sikta bollen rätt och jag var inte alls långt ifrån att slå sönder en ruta på vårat hus.
Så imorgon åker jag och Julia tidigt till tennisbanan och hoppas på att den då är ledig, så vi kan träna på riktigt, utan att vara rädd för att träffa hus och bilar.
Vi ska bli fitta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0