nolia är inte som förr

Åkte till Davids stuga igår så därför blev det glapp i uppdateringen.
Besökte Stora Nolia igår tillsammans med Vickan. Jag måste säga att känslan inte är densamma som när man var liten. Heller finns det inte längre lika mycket saker i mathallen att provsmaka, det är ju de som är det bästa. Ungdomslandet har också blivit magert, och kvar fanns inte längre den roliga bilgrejen som kändes som man åkte på en rallybana med. Däremot fick vi oss en liten massagekurs, ännu mer massage av alla de olika massagekuddarna, lite tunnbrödsprovsmak, munkar, pepparkakor av Mats Molén och slusch. Allt det som hör till.
När Nolia stängde och David fick smita iväg från sitt brödstånd så åkte vi alla tre hem till mig för att käka middag. Det blev grillar och sedan blåbärskaka till efterrätt. Gott för smaklökarna, mindre gott för kroppen som ska trimmas.
Eftersom David behövde städhjälp då hans föräldrar ska komma hem idag så följde jag med honom hem till stugan. Det blev ännu en kväll framför Entourage som är en riktigt bra serie och mycket städning blev det inte av..

Idag ska jag jobba och gå på bio, samtidigt. Det blir En natt på museét 2! Och jag ska trycka i mig massor av popcorn för att inte somna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0