spontant trevlig kväll

Jag är ledsen att uppdateringen blivit så dålig, men ni måste ha förståelse för att jag har mycket att stå i då skolan har börjat. Men jag lovar att så fort den kommer igång och lärarna slutar bry sig om att vi har datorerna på lektionerna så ska jag fortsätta med det intensivare bloggandet.
Kvällen blev ett hastigt hopplock av en skara kfum:are som var sugna på att ta en fika. Vi började på Caféstation och fortsatte senare till ett fik/resturang som jag inte kan namnet på, föredetta Lobbyn. Det blev en otroligt trevlig kväll med mycket skratt, massage och lite halspruttar. Det kom på tal om att detta med fika mitt i veckan skulle bli någonting regelbundet, och det är något jag verkligen skulle uppskatta då jag verkligen trvis med dessa människor.
Otroligt tacksam är jag också för att Victor, Jesper och Micke cyklade med mig hela vägen hem, trots att de bor flera meter här i från. Som pappa min sa "Det är riktiga bra killar de (jo han säger det sådär också). Som ser till att tjejen tar sig hem ordentligt. Så pluspoäng av pappa, och även av mig!

Börjar 8.25 imorgon, så Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0