the sound of silence

Hade någon konstig dröm inatt som skrämde livet ur mig. Vaknade sedan och tyckte att det var ett monster på väggen, som sedan utvecklades och blev en läskig sjuksköterska. Sjukt knäppt. Jag fick lov att tända lampan och sova med den på resten av natten.
Idag har jag strosat runt på stan tillsammans med Ida-Karin. Egentligen har vi väl mest suttit och ätit. Först BigMac och sedan fikat på Espresso house. Men jag införskaffade ändå en rosa t-shirt på HM och en lila blus på Vila.
Alltid lika trevligt är det att träffa Idis och önskar att det kunde ske oftare. Men bor man på varsin sida av sverige så får man nöja sig med att träffas några gånger på per år.
Imorgon ska jag dra till Göteborg för att gå på Liseberg. Eftersom Idis inte har tillräckligt mkt pengar för att följa med så tog jag kontakt med Fredrik, en grabb jag träffade på Rhodos som bor i Göteborg och hörde om han var sugen, och det var han!
Jag är väldigt taggad på att åka karuseller igen, det var sjukt längesedan. Kommer bli kul att träffa Fredrik och kanske någon av de andra också igen också.

Ikväll blir det bio tillsammans med bror. Sommaren med Göran ska vi se och jag tror faktiskt att denna film kanske kan hålla mig vaken! Förhoppningsvis.
Åker hem imorgonkväll så jag är hemma på torsdag.


Snor Idis bild. Tröjan som jag har på bilden är blusen jag sedan köpte på Vila

Kommentarer
Postat av: bää

Snygg tröja

2009-08-15 @ 18:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0