fascination

Förresten måste jag bara nämna att dessa pitegrabbar är sjukt givmilda! De enda jag har betalat i helgen är en pizza och en palt. Resten som käk, inträdet till krogen och drickan har dom betalat! Helt sjukt snällt. Jag vet liksom inte hur man tackar dom nog. Men vi får försöka bjuda tillbaka lite när dom kommer hit, hur nu det ska gå när man har sån liten plånbok. Well well, jag vill i alla fall säga de, och främst till Jesper och Erik(?) TACK!


Nästa månads löning kommer dock sitta fint för mig. Har räknat ut att den kommer ligga på kring 2500 kr. Då kan man också lägga till studiebidraget på 1050 och även förhoppningsvis lite födelsedagspengar.
Fin månad =)

skön video

Kommentarer
Postat av: daniel sällberg(rhodos killen!)

bajs imina byxor!!!:)

2009-08-31 @ 12:19:04
Postat av: gbg

Hej!

jag är en herre som är något förtjust i dig:)

2009-08-31 @ 12:27:29
Postat av: gbg

Hej!

jag är en herre som är något förtjust i dig:)

2009-08-31 @ 12:27:29
Postat av: gbg

Hej!

jag är en herre som är något förtjust i dig:)

2009-08-31 @ 12:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0