Äntligen på väg.



"Hej alla! Här kommer ett stort tack för i år från mig. Det tog kanske slut lite tidigt den här gången, eller sent kanske man ska säga. Jag kände bara att det var för tidigt att sluta spela edelweiss-låtarna så det fick bli en vår och en sommar till. Klubb och konserthus svängen, Borlänge, Grönan, Liseberg. Det var långa och fina kvällar det. Nu ska jag skriva några låtar och sen ses vi igen hoppas jag. Under tiden vet jag att både Daniel och Simon i bandet kommer släppa egna skivor så låna dom ett stort öra. Men vi ses lite längre fram, kanske nästa år. Då är det tio år sen som min första skiva kom. Känns svindlande och skönt på nåt sätt. Jaja STOR kram till er alla och tusen tack igen. Glöm inte att jag alltid finns på skivorna och där kan vi ses när som helst.

Er gräshoppa Håkan"

HÅKAN SLÄPPER NY SKIVA

Det ryktas alltså att Håkan gått in i studion igen för att spela in ännu en skiva att släppa under 2010 då det är 10årsjubileum för honom med tanke på att hans första skiva släptes år 2000.
Jag blev otroligt glad när jag läste det här och börjar redan vara förväntansfull. Dock säger han att det inte bli förrän till sommaren som han går in i studion och börjar spela in på riktigt, så jag antar att det kommer bli en önskning för nästa års jul.
Dessutom släpps det inom dagarna en DVD från den 2 timmar långa konserten i Borlänge i somras. Jag som var där och stod längst fram vet hur otrolig den var och kommer självklart vilja ha DVD'n. Det blir att sätta upp på årets önske lista.

Kom igen Håkan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0