Mina extremt coola musikpolare

Jim om vägskäl:
Du kunde väl åtminstone ha skrivit om dina extremt coola musikerpolare.

Självklart ska jag göra det!
Mina grymt coola musikpolare ska jag berätta om genom att skriva om gårkvällen.
De hade haft en konsert på Sagateatern för Rädda Barnen där de fick upp kring 40 personen på scenen samtidigt. Inte dåligt.
Efter konserten var det efterfest på pipes. Förutom Jims band Centidedes and Snakes så var även gänget från Arish med som består av två äckta Irländska grabbar och en extremt begåvad violist. Sara och Magda var också med.
Började med att dricka lite öl (jag drack förstås någonting annat) innan det drog fram instrumenten, på plats där vi satt intryckte i ett hörn. På cirka en halv minut efter de att de börjat spela, får de hela pipes att tjoa, klappa och sjunga med. Och så håller vi på, ända fram till midnatt och jag älskade livet som mest.
Och när jag satt och spelade på skedar och sjöng med så väcktes tanken att jag hamnar fan alltid på rätt plats, i rätt tid. Det är ingen dålig grej.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Goddag herr hobbit

2009-12-13 @ 12:00:56
Postat av: Jim

Haha. Tack. Kul att höra att rätt plats är där vi är. :)

2009-12-13 @ 19:17:43
Postat av: wesserbisser

violinist

2009-12-14 @ 00:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0