oskillat

Det här är inte familjen Routledge turvecka, om man säger så.
Diverse jobbiga problem har uppstått och igår var nog toppen på de hela. Efter en trevlig kväll på Harry's med irländskafton (ska säga mer om det sen) så gick jag till bilen. Förstod redan när jag såg den att det här skulle bli problem, då den var totalt helisig. Ni vet jag berättade i förrgår att jag inte kunde åka på träningen för att bilens lås inte gick att få upp. Precis detta hände mig igår igen. Nere på kajen, klockan halv 12.
Inte nog med att jag inte kunde ta mig in i bilen och köra hem - jag hade dessutom bara på mig mina nya skor med rätt så höga klackar som inte alls är särskilt bekväma. Tunna strumbyxkor och ingen mössa.
Jag ringde pappa som kom på 20 minuter men inte heller han kunde låsa upp bilen så tillslut fick vi ge oss och börja traska hem. Då hade jag redan tapppat nästan all känsel i tår och lår.
Väl hemma kunde jag inte sluta skaka, trots att jag inte riktigt kände kylan. Fruktansvärt ont gör det också när man börjar tina upp efter att ha frysit ordentligt, det har ni säkert kännt på själva någon gång.

Vaknade upp i morse och kände mig inte alls kry. Därför bestämde jag mig för att stanna hemma och inte heller nu på eftermiddagen känner jag mig särskilt frisk.
Dock måste jag bli frisk till imorgon då vi ska ut och fira Maria.
Så jag gör mitt bästa med tillfriskningen!

(bilder från gårkvällen kommer då det är färdigredigerat)

Kommentarer
Postat av: Vickan

FRISKNA TILL ÄRTSOPPAN MIN!

(vet inte varför jag valde just ärtsoppa men man brukade ju äta det på torsdagar förr..) Plus av allt så kan nog lite soppa göra gott! Jag har ont i halsen och är as trött :(, men jag tänker bli frisk!

Gwaaa tagga!!

2009-12-03 @ 19:27:08
Postat av: sandra

hoppas du blir frisk tills imorrn, då jäklar ska vi parta :D :D

2009-12-03 @ 21:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0