Orutinerat.

Det är så typiskt. Alltid gör jag samma sak.
Nu är klockan 01.16 och jag har precis kommit i säng.
I nästan 5 timmar har jag suttit framför datorn/TV'n och bara glott. Virkat lite på en mössa och glott lite mer.
Vad tror jag ska hända egenentligen? Någonting spektakulärt och fantastiskt som jag bara inte får missa?
Också sitter jag där och väntar, trots att ingenting händer. Inget mer än att jag missar runt 3 timmars sömn och får räkna med att ännu en dag gå runt som en zombie.
Varför gör jag så här mot mig själv? Och varför lär jag mig aldrig?
Orutinerat.

Jag älskar tröjan jag sover i nu. Det är en gammal fotbollströja som mest troligt är ärvt utav någon av mina bröder. Den är sånt här mjukt och glansigt tyg som är helskönt att sova i. Det blir varken för varmt eller kallt och storleken är perfekt.
Såhär ser tröjan ut. (lite knasig bild, men det var den enda jag hade på tröjan)


Om jag sluter ögonen i några sekunder börjar det susa i öronen och jag liksom sugs in i sömnen. Dock vet jag att jag inte ska somna med datorn i sänge. Stor brandrisk där.
Så därför säger jag godnatt nu och på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0