Strålande jul

Ännu en lyckodag.
Fick veta resultatet på matteprovet idag och det blev ett fint G+. Jag är otroligt nöjd, då jag var orolig att jag inte ens skulle få godkänt. Men tack och lov. Nu kan jag andas ut!
Har varit töntigt sprallig och glad idag. Skrattat åt ingenting och fnissat för mig själv.
Åt middag på Thairesturang med de andra karatetränarna. Inte den bästa maten, men gott sällskap.
Sedan hade musikklasserna julkonsert i backenkyrkan. Detta är nu andra året jag sitter i publiken på konserten och jag vet att saknaden av att stå där uppe tillsammans med resten av kören kommer bara bli allt större med åren. Och när vi alla gamla musikklassare fick gå upp och vara med och sjunga på sista låten så kunde jag inte sluta le. Fasen så jag älskar det.


Kommentarer
Postat av: Tone

Härligt att du fick godkänt! :) Och trevligt med körsången!



God Jul & Gott Nytt År! :)

2009-12-17 @ 22:48:08
URL: http://ailime88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0