Smått förvirrad flicka

Idag har varit en upp och ner dag. Skolan var uppåt. Jag gillar mitt team. Och jag är så glad, mest för att Linnéa är så glad. För det är så fint. Och jag önskar att jag fick känna det hon känner.

Imorgon bär det av till Stockholm med blandade känslor. Det blir nog roligt, men säkerligen kämpigt också.
Jag ska dessutom flyga flygplan vilket jag inte gillar särskilt mycket. Dock blir det tåg på vägen hem, i ett rum med enbart tre sängar, det blir skönt.

Jag vill lära mig att uttrycka mig kreativt. Genom att rita, eller dikta, eller skriva låtar, men ingenting fungerar. Ingenting kommer ut som jag fantiserar det. Om jag fick ändra på en egenskap hos mig själv skulle jag nog göra mig själv mer kreativ. Så himla mycket lättare livet skulle vara om man kunde uttrycka sin ilska, glädje och sorg genom mästervärk.

Jag önskar att någon bara kunde ringa, bara för att prata. Någon som jag inte pratat med ett tag.
Min telefon är vaken dygnet runt.


Kommentarer
Postat av: linnéa

fortfarande gladis :D hoho.

men skit i att det kommer ut på fel sätt, make it your way och fukka ordet fel.

2009-02-22 @ 19:14:07
URL: http://vissahissarhoppar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0