I taket lyser stjärnorna

I taket lyser stjärnorna.

Jenna var sjukt söt. Kunde inte sluta tänka på det. Vill så extremt mycket ha hennes hår.
Men annars filmen. Typiskt svenskt filmad. Reflekterade över några småsaker som var lite småkassa som att man tydligt såg att håret på morsan (som alltså har cancer) var rakat, och har man cancer (och får cellgiftsbehandling) så faller det ju av, alltså finns det inte kvar nått stubb. Sedan händer det väl aldrig i svenska skolor att klockan ringer ut så får alla elever gå hem? Det är väl bara i America, om det ens händer där nu för tiden?
Annars så, nästan toppbetyg. De tog bort en hel del som jag saknade, men fan så fin den var ändå. Ögon tårades och hakan skakade. Så jag är inte besviken.
Sakke dock, jag tycker nog inte han är så snygg ändå. Han är så jäkla kort bara.

Om du dör mamma, då tar jag livet av mig då ska jag forstätta leva. För dig.


Kommentarer
Postat av: Lenny

Gråter du inte till ngn film som inte är komedi? ;)

2009-02-05 @ 15:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0