Nervvrak

Jag håller seriöst på att bli utbränd. Det händer för mycket på dagarna. Jag hinner knappt känna att jag blir trött förrän sömnigheten slår till med en sån jäkla kraft att jag får kämpa för att hålla ögonlocket öppna.
Flänger hit och dit. Den ena aktiviteten efter den andra. När tar det här slut? Eller vill jag ens att de ska ta slut, det är ju åtminstone rutiner.

Imorgon ska vi bjuda på lunchmusik i caféterian och under kvällen även en koncert för föräldrar och liknande. Vi ska spela bland annat Håkan Hellström - Känn ingen sorg för mig Göteborg, Five - Everybody get up och Maria Mena -Sorry. Resten är jag inte med och spelar på.

Under dagen har jag även ett förjävligt matteprov som jag är ganska säker på att jag kommer faila på. Kanske inte faila så att jag får IG, men jag kanske inte får det VG:et som jag hoppas på. Men jag hoppas ändå. Och håll tummarna för mig.

Pappa har kommit hem från England och det befinner sig även en Scotte i vårt hus.
Nu ska jag prata vidare om tokiga och spännande saker ;D
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Lenny

Hoppas det gick bra på matteprovet :)

2009-02-12 @ 13:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0