Don't make it emotional

Nu har jag mkt att uppdatera, men jag tror det mesta får bilder tala för!

Fredagkväll tillsammans med Hanna och Vickan. Filmmarathon stod på schemat, men ändå satt vi uppe till halv 4 med mycket gott fika och alltid så välbehövt tjejsnack. Ingen film blev sedd den kvällen.
OBS! Helt oredigerade bilder, är för många för att orka mig på det.

  

Sen kom en lördag och det var dagen då vi skulle fira Vickans födelsedag som dock ägt rum helgen innan. Eftersom jag inte hade några föräldrar hemma blev det bestämt att kalaset skulle ske hemma hos mig, och så det blev!

Jag gjorde typ Sveriges snyggaste tårta under stress på ungefär 10 minuter. Jag är extremt stolt.
     

Sen blev det partyparty på kvällen. Hampus var kvällens fotograf med min kamera.
   
   
   
   

Väldigt mycket lyckad kväll!
Idag är jag sjuk, kanske feber till och med. Och nu ska jag ut och skotta snö!

Kommentarer
Postat av: W

riktigt nice! hoppas det blir av igen :D

2009-02-08 @ 13:53:58
Postat av: Julia

Du äger på att göra snygga tårtor. tack för en bra kväll bästa duuu!

2009-02-08 @ 13:57:43
URL: http://juliiakarlssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kände att jag ville bjuda på en kommentar! ;) och påpeka att tårtan var inget mindre än ett mästerverk:D

2009-02-08 @ 19:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0