trubbel

Ursäkta mig för den dåliga uppdateringen det senaste dygnet. Det är konstigt vad man blir beroende ändå, av att skriva här. Jag får nästan dåligt samvete ibland när jag inte skrivt på länge. Men samtidigt vill man ju inte bara bajsa ut något ointressant, bara för att skriva. Dock får det nog bli så idag, eller vi kan mer kalla det improvisation.

Igår var jag även då otroligt trött. Jag vet inte om det beror på mina dålig sovvanor, eller om det är för att jag håller på att bli/är sjuk. Huvudvärk har även plågat mig idag, men den kommer nog ifrån en på tok för stel nacke.

Kvällen ser ut att bjuda på bio "I taket lyser stjärnorna" och det känns otroligt kul. Ser verkligen framemot att se den, eftersom boken faktiskt var en av de bästa jag läst. Dock känns det som att man kanske kommer bli besviken/förtvivlad/frustrerad för att den inte är som man själv föreställt sig när man läste den. Tillexempel föreställdde jag mig aldrig Sakke snygg snygg snygg som Tsatsiki-killen. Well, får skriva ett omdöme imorgon om det faktiskt blir av ikväll!

Har så gott som bestämt mig att jag åker till Stockholm den 20-22 denna månad för att hälsa på Lenny och se hur han har det. Har hört några som tycker att det kanske inte är så bra, lite för tidigt osv, och det kan väl tyckas men jag tror det blir bra.
Ska bli skönt att åka iväg igen. Jag gillar ju att resa, även fast flygresan känns lite pirrig.

Kom på att jag nu har väldigt mkt att se framemot.
Stockholm 20-22
Hemavan 1-5 mars
Stockholm v. 14 förhoppningsvis om jag får någon praktikplats.
Praktik även v. 15, men då i Umeå
Påsklov v. 16 kanske i fjällen, kanske i Göteborg - det återstår att se

Sen är det ju nästan så gott som sommar! åh, jag längtar.

Nu är det dags för lite matte. Jag måste verkligen jobba hårt nu, eftersom jag faktiskt valt matte C som individuellt val. Trodde jag aldrig om mig själv. För er som är intresserade valde jag även Psykologi A och utökade 100 p med pedagogiskt ledarskap. Det blir nog kul! :)

Brukar inte gilla Håkan, men fått en Håkanperiod nu ändå. Tycker att han gör Olle Adolphsons låt "Trubbel" riktigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0