Laddad med kärlek för en lång lång tid.

Håkan Hellström 13/2-09.
Som ni vet var jag tveksam innan om jag skulle gå eller inte. Men nu i efterhand tackar jag gudarna för att jag ändå bestämde mig för att gå. Jag har nog aldrig känt mig så fylld av kärlek.
Den energin han delar med sig utav när han står på scenen är så beundransvärd och jag kan inte för mitt liv förstå hur han orkar! Och det spelar ingen roll om Håkan sjunger falskt (dock hörde jag honom aldrig sjunga falskt), för han förmedlar sådan lycka/sårbarhet/längtan/despration/osv.

Precis som Amanda sa till mig under koncerten kände jag under hela koncerten en stor önskan att bara få gå fram och ta på honom, ge honom en kram eller kanske bli kramad. Han är så fin.

Också har han makalösa kindben.

Just nu sitter jag helt ensam i mitt hus, men jag känner mig inte ett dugg ensam, för Håkan håller mig sällskap.


Nu delar jag med mig utav lite bilder. Jag är ledsen att jag inte kan lägga ut dom större, men det skulle ta en sån jäkla tid. Om ni är desperata efter större bilder får ni säga till så kan vi säkerligen fixa det!









Håkan pillar sig i örat och gillar det.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilka bra bilder du fick!

2009-02-15 @ 13:12:07
URL: http://simu.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Åh vad fina bilderna blev! Hoppas det är lugnt att jag snor några lite senare? :)

2009-02-15 @ 15:52:50
URL: http://linniz.blogg.se/
Postat av: malin

sjukt snygga bilder!

2009-02-15 @ 20:52:47
URL: http://malinnasbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0