18 here i come

Lassemajas dektektivbyrå. Rätt okej rolig film ändå. Läskigast när de pussades i slutet, tyckte A i alla fall.
Kvällen har spenderats på teg hos Daniel med Julia och Nisse. Har fått klart för mig ännu en gång att Starwars inte är någonting för mig.

Är inte särskilt trött men funderar på att lägga mig i sängen ändå. Kanske mest för att få Lenny att lämna datorn. 

Förövrigt är jag väldigt sugen på att fylla 18 just nu. Har suttit en stund och fyllt min kallender med 18årsdagar. Och det blir ju toppen eftersom jag fyller 18 sist utav oss alla, så jag kan ju i alla fall ha min 18årsfest ute någonstans, för då kan ju alla komma in! Inte alls dåligt att fylla år sent.
Bara kanske lite.

Vill börja träna igen. Jag vill bli bäst. 
Fan, 9 dagar kvar.

 


Kommentarer
Postat av: palten =)

den där kommentarer älska jag.... jag vill bli bäst :) go for it girl

2009-05-02 @ 19:49:12
URL: http://patricknyberg.gratisblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0