Poker face

Lenny sitter och pratar för sig själv i soffan, på engelska dessutom. Låter skumt. Fast jag vet ju att han inte pratar för sig själv, han pratar med sina onlinefriends. Warhammeronline. Måste va ett himla bra spel eftersom han inte tröttnat trotts att han spelat aktivt (väldigt aktivt) i säkert tre månader nu. Jag fick prova i förrgår och tröttnade efter en halvtimma, men det är ju jag det!

Imorgon ska jag och mamma bege oss till IKSU och ta oss en simtur. Vi känner att det kanske behövs efter all efterrätt, godis och bubblande drycker man fått i sig under den festliga ledigheten.

Börjar känna ångest (det skulle ju vara ett ångestfritt 2009) över skolarbetet som måste göras. Och inte har jag blivit kreativare under lovet heller och kreativitet är något man behöver när man ska designa ett skivomslag.
Men det brukar ju lösa sig, på ett eller annat sätt.

Laddade hem Björn Gustafssons DVD "Ett livsverk" ikväll men blev måttligt besviken eftersom jag trodde att det skulle vara mer nytt material än vad de var. Dock är han ju Sveriges roligaste (och kanske charmigaste) kille, så nog kallade de gamla godingarna fram en hel del skratt ändå! Kan ändå tycka att han kunde väntat ett år kanske med att släppa en DVD så hade det nog blivit roligare.

Pratade med farfar i telefon ikväll och han låter väldigt svag. Börjar inse att jag kanske inte hinner träffa honom fler gånger i livet. Hoppas dock att han håller sig på benen till i sommar då jag förhoppningsvis åker över till England på Will och Beckies bröllop. Då ska det även bli riktigt kul att få träffa de nya kusinbarnen Isobelle och Milly.

Förövrigt så är jag redan sugen på partaj igen. Så om någon har något på G, så är jag grymt på!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nästa helg är de fest ;)

2009-01-02 @ 13:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0