2009

                 

Mycket trevlig nyårsafton tillsammans med det skönaste människorna! Dock fick inte kameran följa med resten av kvällen, så det här bilderna får representera början av kvällen i alla fall!

Måste även skriva ner här så att vi är säkra på att det finns nerskrivet. Igår skålade hela gänget, alltså jag, Lenny, Hanna, Siri, Sandra, Vickan, Amanda, Angelica, Joakim och Leon på att vi allihopa under 2009 ska ta körkort. Den som inte klarar det får bjuda på tårta.

Annars är mitt nyårslöfte att 2009 ska vara bli så mycket bättre än 2008. Fyllt med mindre ångest och mer nöjen. Lovar även mig själv att bli bättre på att träffa kompisar, för det upptäckte jag ju igår att det är tillsammans med dom som jag trivs som allra allra bäst!

Gott nytt år allihopa och god fortsättning (det fulaste uttrycket jag vet).

Kommentarer
Postat av: amanda

Men du, vilket skönt gäng du har där! ;) och partyhattarna var en succé haha. tack för en supertrevlig kväll:)

2009-01-02 @ 15:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0