Hanging by a moment here with you

Vad är egentligen vettigt att göra den sista veckan av lovet?
Jag känner mig dålig som bara sitter hemma. Dagen går förbi och jag undrar stilla för mig själv, är det såhär jag trivs bäst?
Jag känner mig understimulerad, otillräcklig, otränad, oklar och förfärligt uttråkad.
Jag har inte ens ett pussel att bygga längre.

Men igår var jag ju och simmade och jag läste en bok. Idag bakade jag en kaka och sedan spelade jag snooker med Lenny. Så jag har ju gjort saker, men varför känns det som att det inte räknas??? Vad är det som räknas? Vad är det jag ska göra för att ha gjort någonting vettigt? Plugga?
nä jag vettefan.
Och Lenny spelar datorspel men jag tycker om honom ändå. Och snart åker han iväg igen, sen kommer han tillbaka igen och sen åker han iväg igen. Med en one way ticket...

Men jag och Julia ska till Göteborg och jag vet att det kommer bli toppen för det finns ingen chans att det inte skulle kunna bli det.

Förövrigt gillar jag min volumaster! Den ger en småtta självförtroende när man inte finner det på något annat sätt.


Kommentarer
Postat av: Maria

Därför styr vi upp en myskväll Vickie :)

2009-01-04 @ 14:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0