Jag vill ha allting

Ännu en dag på jobbet, men idag är jag långt ifrån lika sliten som de andra dagarna. Kanske för att barnen har skött sig ganska mycket själva och jag har suttit en hel del i skuggan, skönt.
Idag har det ansiktsmålats och sedan var det föreställning för föräldrarna, spännande! Det gick otroligt bra och dom är så söta :)

På Lördag bär det av mot Sundsvall, för nu har jag köpt biljettre. Där ska jag träffa Ida-Karin, som kommer till Sundsvall för att se Darin. Därför ska även jag se Darin! Detta kommer nog bli en upplevelse, då mina gamla enorma känslor för honom inte längre finns där direkt. hah. Men vem vet, dom kanske kommer tillbaka när jag står där och han juckar sexigt framför mig. Vem vet, bilderna kanske åker tillbaka upp på väggen i Julias källare. Vem vet.
Här kan ni i alla fall läsa om Ida-Karin, som är ett galet Darinfan :) http://hallandsposten.se/folkfamilj/1.512183

Våffeltime!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0