Långa nätter

Jag har väldigt ont och är väldigt stel i ryggen nu efter en kvälls dreadande av Linus hår som ändå blev färdigt efter bara 5 timmar. 23 dreads blev resultatet och jag blev 600 kr rikare. Inte dåligt.
Huset är tomt. Alla andra är ute och partar på ett eller annat sett. Jag kan tycka om att vara ensam hemma men för tillfället känner jag verkligen för att träffa folk. Fast när jag tänker efter så är jag riktigt trött. Kanske borde slå mig ner i soffan och slumra en stund. Men så väntar jag ju på ett samtal, så det vore irriterande om jag somnade och sedan blev väckt lika kvickt.
Men jag drar mig mot soffan ändå. Hör av dig.

Dom är uppe på taken alla är högt över staden
Sommarn snurrar fort när vi bara snöar bort
Och jag vågade aldrig hålla din hand
Vi är inte såna som i slutet får varann
Och alla bara pratar "är det sant" och "jag har hört om dig"
Jag kommer aldrig tillbaka hit igen
Neonskyltar på gatorna sänder ljus till mig och skatorna
Alla dansar, och jag tänker är du också själv?
Var är du ikväll..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0