oh boy

Godagens!
Denna natt har jag spenderat på Kfums aktivitetsgård på nydala tillsammans med de andra ledarna. Otroligt trevlig kväll/natt med massa lekar, grillning, paddling, fnitter, dåliga skämt och lite sömn. Det kan inte finnas någonting mysigare än att sova i en hög av människor på en tjockmadrass. Dock blev det inte mycket sömn. Runt 8 tiden däckade vi och sov i någon timma, men det var så värt det!
Jag är riktigt glad för att jag börjat umgås med denna grupp människor. Det är simpelt och trivsamt. Jag har bara träffat dom några få gånger och känner ändå att jag kommer börja sakna dom innan nästa ledarhäng. Jag ser verkligen framemot att åka på trästock med dessa människor! Dock får kfum-tröjorna stanna hem då...

Nu ska jag vila huvudet en stund till. Kanske dra på stan med pappa en sväng.
Imorgon kanske det blir födelsedagsfest. Lördag-Söndag ska jag dreadda Linus, det blir spännande.
Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0