osunt

Jag skulle ju ta det lugnt efter festivalen, och nu verkar det som att det blir fest ikväll igen. Men det är ju så svårt att tacka nej till trevligt sällskap.
Well well. Jag hoppas på en trevlig kväll.
Snart ska jag få pannkaka i alla fall. Det måste vara den absolut godaste maträtten. Tröttnar aldrig!
Gjorde rätt god mat jag också idag faktiskt. Kokade tortelinis och blandade ihop det med tomatpesto och soltorkade tomater (fariba och anton skulle hatat det). Riktigt gott blev det i alla fall. Bara fetaosten som fattades.

Nu ska håret torkas, volummastras, sen ska det sminkas, väljas kläder och allt det där som är såå påfestande. Speciellt det sistnämna, jag har ju inga!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0