Skokontroll

Jag kom hem för en stund sen och mamma ringde mig just från hemtelefonen.
- Är du på väg hem?
- Jag ligger ju i min säng, jag kom hem för en halvtimme sen!
- Jaha oj förlåt. Vart har du skorna?

Det är nämligen så min mamma kollar upp så att alla kommit hem i huset, genom en skokontroll. Tydligen måste jag råkat gömma mina skor lite för hon kunde inte se dom, och därmed trodde hon att jag inte hade kommit hem än.
Kvällen har varit trevlig i alla fall. Började på stan där Andreas Johnson spelade. Han var riktigt bra och jazzen svängde ordentligt. Senare drog jag till Håkan och umgicks med honom Anton och Viktor. Det blev tre avsnitt av Vänner och även några minuters sömn. Vi var döda hela högen. Efter detta körde jag hem från Mariehem på 15 minuter. Inte alls dåligt.

Igår när jag vistades på nydalad blev jag tydligen uppkäkad av myggor. Mina ben är helt sönderknaprade och det kliar som aldrig förr. Jävla mygg jävlar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0