Sen uppdatering

Eftersom blogg.se inte vill släppa in mig igår så kommer bilder från fredagkvällen och gårdagen här och nu.
Fredagen spenderade jag som sagt i Davids stuga. Den var sjukt mysig och jag älskar öppna spisar. Den största delen av kvällen gick åt att titta på serien entourage tills jag däckade innan 1 i soffan, då blev det läggdags. Sov bort hela dagen almost så det blev ingen metning jag som jag hade hoppats på utan istället lite blåbärsplock och mera Entourage. Måste skryta med att mina Chocolate chip cookies var sjukt goda!






David skjutsade mig sedan till stan för att möta upp Mia från älvsbyeliten och även Fariba. Oskar var också med och han och Mia var riktigt söta tillsammans. Vi satte oss på caféStation och käkade glass. Inte dåligt.


Gårkvällen började på en förfest hemma hos någon på ersboda men eftersom jag och anton hade bestämt oss för att inte dricka så blev det lite smått lamt när jag heller inte kände några andra där. När de drog ut på krogen körde vi hem till Anton och kokade té. Tittade i hans gamla skolböcker och på teckningar som barnen i Oslo hade ritat till honom. Pratade en stund men sedan kom John Blund på besök så vi båda somnade och när jag vaknade igen var det dags att dra hemmåt.
Ikväll låter det som att det blir party, men jag får se hur det blir för min del.


Kommentarer
Postat av: =)

hahaha du och festa asså ^^ partyprissan :) hör av dig om du fa ut

2009-07-26 @ 13:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0