Det lider mot bröllop

I sommar, närmare bestämt den 8 augusti ska jag på ett bröllop som kommer äga rum i England. Det är nämligen min kusin William som ska taga Becky till sin äkta maka och älska henne i nöd och lust tills döden skiljer dom åt. Jah.
Jag ser verkligen fram emot det här, främst över att få träffa alla mina kusin som jag inte träffat på några år, kusinbarnen som jag aldrig fått träffa alls och min kära faster och farfar! Desstom är bröllopet inte av det traditionella stuket. Ingen kyrka och ingen lång och utdragen sermoni, utan fokus ligger på festen! Alla vet att jag gillar att parta, så ni kan ju tänka er att jag är förväntansfull.
Igår bestämde jag i alla fall vad min egna klädsel kommer bestå av på bröllopet, nämligen den klänningen jag bar även på nyårsafton. Dessutom ska jag ha mina nya klackeskor och när/om vi ska gå utomhus passar den nya skinnjackan bra till!


(bh-bandet ska såklart inte synnas)

Jag hra även tänkt skaffa lite clips-löshår, om jag hittar något i min färg som inte är allt för dyrt. Det vore coot. Sen tänkte jag ha någon slags ros i håret också.
Jag är taggad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0