calling you

Nydala ikväll. Måste vara Umeås vakraste plats faktiskt. Solnedgången där är helt otrolig. Jag ångrar dock att jag inte tog med mig kameran ut i kanoten, samtidigt som jag skulle dödat mig själv om den druttade i så.
Trevlig kväll var det i alla fall, och jag gillar kfumarna. Dock har jag även idag käkat för många bullar. Fy på mig.



När jag först kom till Nydala kunde jag inte hitta de andra och borta var även alla kanoter så jag förstod att de tagit en tur så jag satte mig för att vänta. 45 minuter senare kom det, och jag var bara tvungen att dra fram kameran på en gång då det såg riktigt mysigt ut i solen.



Kommentarer
Postat av: Mikey

Fett grymma bilder blev det faktiskt

2009-07-30 @ 00:52:01
Postat av: Tone

Riktigt schyssta bilder! :D Och ingen bild på Emma som äter nu, heller.. ;oP

2009-07-30 @ 12:04:19
URL: http://ailime88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0