Beachvolley

Har ikväll varit ute och spelat volleyboll på teg, med tegarna. Det är bara att konstatera att jag var den absolut sämsta spelaren!
Ruskigt kallt var det att köra moppen hem sedan och nu ligger jag under täcket och undrar om jag någonsin kommer bli varm igen. Jag skulle haft någon här som kunde kramat om mig, och värmt mig. Det hade inte varit helt fel :)
Någon frivillig? hah.

Jag har börjat flagna lite här och där nu så här efter Rhodosresan. Men jag hoppas på att få behålla lite av brunfärgen resten av sommaren i alla fall.
Imorgon ska jag färga håret mörkbrunt. Jag hoppas verkligen att de blir lyckat eftersom jag gärna vill trivas i mitt hår på peace and love.

Nu ska jag fortsätta försöka ladda ner säsong 6 av one tree hill, vilket går ganska dåligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0