försöker hitta gnistan

Ikväll är jag riktigt trött. Kan bero på att jag inte sovit överdrivet mycket de sista nätterna i Rhodos och att jag igår inte somnade förrän efter 4.
Det mesta känns meningslöst här hemma nu, men jag ska försöka hitta gnistan igen. Förhoppningsvis kommer den tillbaka imorgon när jag träffar tjejerna. För så kommer min midsommar spenderas, tillsammans med enbart tjejerna till en början för att sedan dra vidare till Teg där vi ska parta hos Anton.
Dock kommer inte Vickan vara med då hon ska vara i Nordmaling. Det suger, för vi har så många detaljer kvar att prata om.

Om mindre än en vecka drar jag iväg till Borlänge och Peace and love. Jag vet fortfarande inte varken hur jag ska ta mig dit eller hur och med vilka jag ska bo. Det känns inge vidare kan jag lova. Däremot är jag sjukt taggad på själva festivalen. Träffa folk, se riktigt bra artister och förhoppningsvis träffa mera folk.
Taggen finns där iaf, och den kommer nog bara växa ännu mera ju mer vi närmar oss onsdag. Och på Lördagen är det bara jag och Håkan och ingen annan. Jo, jag längtar.


Nu är det sovdags. eller, one tree hill dags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0