Förväntningar och förhoppningar

Mina dagar är sega nu. Och att det nästan gått en vecka sedan jag kom hem från Grekland är svårt att förstå.
Ändå blir inte längtan och saknade mindre. Om något blir den bara större.
Imorgon åker jag i alla fall iväg på Peace and Love. Något jag längtat efter sedan ett år tillbaka. Men vart har förväntningarna tagit vägen? Jag får hoppas på det dom säger till mig, att en resa utan förväntningar bli de bästa resorna. Till viss del stämmer det, för innan Rhodosresan hade jag knappt hunnit bygga upp några förväntningar alls, och som ni har förstått så blev de en av världens bästa.
Så jag får hålla tummarna för en rolig helg.

Ikväll har jag färgat håret. Det blev ganska så mycket mörkare, kanske för mörkt, men det bleks nog i solen.

Kommentarer
Postat av: vickan

nej vickie det ser inte för mörkt ut, inte på bilden iaf!

2009-06-24 @ 19:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0