Hurtig

Hoppas ni förstod att föregående inlägg inte var skrivet igår. Det var nämligen skrivet 2004. Jag var 12 år och galet kär.
Gulligt värre.

Idag har jag varit ute och sprungit. Inte dåligt va? Första gången sen jag var typ 12. Fick dock lite ont i hjärtat så jag promenerade i rask takt den sista biten. Mest troligen är anledningen att jag fortfarande inte är riktigt frisk från förkylningen, så jag ansåg att det var bäst att inte överanstränga mig.

Har även shoppat lite idag. Bland annat en klänning som passar perfekt för någon av de inte alls så kalla kvällarna i Rhodos. Också ett linne och ett par trosor.

Såg även alla 90:r hoppa ut ur de snygga bilarna och sedaan på in på röda mattan till balen. Fick väldans längtan till balen nästa år, då jag deffinitivt ska gå. Måste bara hitta mig en man att gå med. Helst en lite längre, så jag kan ha klackar. Annars inga speciella kriterier. Vill du? :)

Nu ska jag se One tree hill igen. Lukas och Haley håller på och dö, spännande. Fast jag vet att ingen dör.

Kommentarer
Postat av: Hemlig beundrare

Hej! jag skulle gärna vilja gå på balen med dig.

Jag är 189 cm lång räcker det?

2009-06-05 @ 15:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0