over

After your picture fades
And darkness has turned to grey
Watching through windows
I'm wondering if you're okay


Alltid är det lika jobbigt att göra någon besviken. Att släcka förväntningar och förhoppningar. Men ibland är det rätt. Och visar det sig vara ett misstag, då får man lära sig av det.
I en annan tid och på en annan plats, då hade allt varit så mycket enklare. Och inga beslut skulle behöva tas.
Men nu, i den här tiden och på den här platsen, ser jag mig om efter nya äventyr och nya rädslor att övervinna.
Och åkrädslan, den har du nästan fått mig att övervinna.

Har varit på styrelsemöte ute i sävar hela kvällen. Blev bjuden på både hamburgare och fika. Inte dåligt det här med att sitta i styrelsen, man får ju en massa gosaker! Fick dessutom ännu en kasse med korv som blivit över efter krillningen föra veckan, vilken baggis va?

Bror Alexander åkte hem idag och jag hann inte ens säga hejdå. Men det är tur att det är sommar nu och vi kommer nog ses under lovet :) Bror nummer 2 kommer ju även hem ganska snart, det blir toppen!

Nu är det dags för one tree hill!
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0