Speechless

Nu är jag hemma från världens bästa peace and love. Men innan jag skriver om den trevliga helgen, så tänker jag tillägna detta blogginlägget till Michael Jackson.

Det var på natten till Fredag som två sms ramlade in ungefär samtidigt på min mobil som förklarade att vår King Of Pop hade gått bort. Detta kom som en enorm chock för mig och det var riktigt småsmält, vet inte om jag ens lyckats smälta det än.
Vad än rykten och skriverier säger så kommer jag alltid minnas MJ som den otroliga artist och performer han faktiskt är. Musiken har varit stor insperationskälla för många och jag har lyssna och relaterat mycke till hans musik.

Rest in peace Michael Joseph Jackson.
29 augusti 1958 - 25 juni 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0