Festivalkväll

Melodifestivalsfinal ikväll och överraskande kom operalåten ut som vinnare. Tack vare oss som satt uppe i min soffa som faktiskt paktade ihop oss och röstade på just de vinnande bidraget. Jag råkade även skänka 8 kr till välgörenhet vilket gjorde att min goda gärning var avklarad! :)
Efter att festivalen, grönsakerna + dippen och popcornen var slut var vi sådan extas att det blev på tok för varmt att stanna kvar inne, så vi tog istället på oss party hattarna och gav oss ut på en promenad vars destination blev en lägenhet på Dragon, närmare bestämt hemma hos David. Där väntade en, för början, kass film som Niklas valt men som i slutet klarnade upp och blev nästan en halvbra film! Will Smith borde dock finnas i bättre filmer i den. Seven pounds hette den.

Nu ligger jag i sägen. Vickan ligger bredvid och Amanda i soffan. Jag är faktiskt grymt trött. Kanske inte konstigt med tankte på att klockan är 10 i 3. Upp tidigt imorgon för att jobba. Måla på talrikar står på schemat.

Godnatt då.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0