Life is wonderful

Jag har jätteont i rumpan, typ på sittbenen. Det känns som blåmärken, så jag kan knappt sitta. Dessutom är träningsvärken i mina armar rätt ordentlig, men bara hälften utav vad den kommer vara imorgon. Men jag är lycklig ändå!
För att jag äntligen har fått sitta på en häst idag. För att jag fick bekräftat att jag faktiskt fortfarande kan rida häst. För att solen sken under hela turen. För att jag lyckades shoppa 3 tunikor inom loppet av 20 minuter innan jag åkte hem. För att Håkan klingar fint i mina öron. Och för att jag bara är så allmänt lycklig just nu. Det måste vara vårkänslor. Jag får pirr i magen.

Nu ska jag skrapa aplott, sedan sova bort denna lyckliga dag för att sedan hoppas på att morgondagens känsla blir denna dag lik.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0