Dry yout eyes mate

23 sidor Språkkunskap tills imorgon, artikel om intervju med informatör tills imorgon, 3 sidor lång analys om något som jag inte förstått än tills nästa vecka, antitobakskampanjen tills vecka 13. Fyfan.

Allt kommer på en gång. Jisses.
Det får bli gjort halvdant allt ihopa. Så länge jag har lämnat in får jag vara nöjd. Det känns tråkigt att inte ha tid att göra sitt bästa dock.

Subbanwayan med Hampus och Hubert idag. Sjukt trevligt. Jag älskar gossarna, så sjukt bra för de mesta. Jag och Hampus har stora planer för helgen, som dock inte kommer bli av. Men nån gång ska vi hoppa på första bästa buss, fråga busschaffören hur långt vi tar oss för en hundring och sen se vart vi hamnar. Någonting vi aldrig gjort förut. Jag ser framemot de spännande äventyret alot! För de ska bli av någon gång.

Imorgon ska jag på karateklubbens årsmöte. Jag har nämligen blivit antagen som suppleant i styrelsen! Inte dålig ju. Min meritlista blir bara längre och längre.

Snart är det helg igen i alla fall. Bara onsdag, torsdag och fredag kvar. De ni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0