Love is my drug

Himlarns så lycklig jag har varit idag. Från morgon till kväll. Spelade ingen roll att regnet piskade mig i ansiktet i morse. Våren är på väg och det är nog det som gör att kroppen spritter. Idag älskar jag livet.

Efter morgonens första lektion cyklade jag hem för att slippa vildmannen och eftersom jag hade hål i två och en halv timma. Det visade sig vara ett mycket bra val eftersom jag då han läsa "Om jag kunde drömma" en lång stund. Cyklade sedan tillbaka till skolan och då hade det till och med slutat regnsnöa. Asfalten började titta fram och jag cyklade så fort jag kunde, bara för att jag kunde. Hade svenskalektion som istället för svenska bestod av Bubble Shooter. No more lektioner efter det eftersom vi bara fick ut ett hemprov på matten och eftersom trafikkunskapen var inställd, så jag cyklade hemmåt, denna gången i solsken!
Stekte palt och hur gott är inte palt egentligen. Med sirap och smör. Toppen ju. Dock paltkoma efter, men vad gjorde det en lycklig dag som denna? ingenting :)
Skyndade iväg till Universitetets KBC-hus för att joina karateklubbens styrelsemöte. Intressant jovisst, lite smålångtråkigt bara ibland, men vad gör det en dag som denna? Ingenting :)
Efter styrelsemötet fick jag besök av Niklas. Tittade på premiären av "Ballar av stål" som faktiskt var rätt så skojigt, så det lär ses även nästa måndag!

Nu ligger jag i sängen, lyssnar på Håkan och är bara allmänt lycklig. Jag hoppas på att morgondagen också ska vara precis såhär. Jag vill att hela livet ska vara precis så här.

Förresten så ska jag imorgon för första gången på fyra år få sitta på en hästrygg igen. Och som jag har längtat! Det blir islandshästridning ute på Grönåkers Farm eftersom det är friluftsdag. Så mysigt det kommer bli, jag blir helt pirrig när jag tänker på det.

Hela jag är pirrig ju.
Och jag fick 15 poäng på aplotten!

Nu ska jag börja läsa boken "När jag hör din röst" som är den andra i Twilightserien. Spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0