Min ultimata lista.

Här kommer den. Min ultimata lista på de tre grabbarna som jag skulle gå över stock och sen för att få hamna i sängen med. Alltså, mina tre frikort!

Tredje platsen går till

ZAC EFRON!!
Och ni tänker "High school musical - killen???". Well yeah. Men Zac är inte Troy. Troy är gullig. Zac är HET!
Hans charm är obeskrivlig. Åtminstone har han charmat mig totalt. Leendet är fantastiskt. Ögonen är fantastiska. Perfekt kropp. Snygg klädstil. Snyggt hår.
Ge mig! 

Andra platser går till:

Edward Cullen!! 
Och då menar jag inte Robert Pattinson, utan karaktären Edward Cullen. Jag tror knappast att det funnits många tjejer som inte blivit småtänd på honom efter att ha sett Twilightfilmen.
Det är ögonen, det vet vi alla. Blicken som är så...vampyrig. Kåtaktik. Djup.
Om han fanns på riktigt skulle jag mer än gärna låta honom ta en tugga av mig!

Och den första platsen är erövrad utav:

The one and only JUSTIN TIMBERLAKE!!
Mannen som alltid kommer vara mannen i mitt liv. Eller mest troligt mannen i mina drömmar. Ålderskilnaden är enorm, iknow. Men wuttufuck. Erfarenhet har aldrig skadat.
Han kan sjunga. Alla vet att jag är svag för killar som kan sjunga. Han kan dansa. Taktkänsla, det skadar aldrig! Han kan skådespela. Tror inte att det kan bli så mycket bättre va?
Jag tror dessutom att den här mannen är kungen i sängen.
Honom vill jag ha!


Om man ska dra slutsattsen så kan man säga att jag är svag för musiker (Edward (eller egentligen Robert) sjunger otroligt fint!) och killar som kan dansa är nog det absolut hetaste!

Kommentarer
Postat av: w

ääsch, ingen vidare bra killsmak där. Christian Bale är mannen

http://www.gooddayextra.com/wp-content/uploads/2009/02/christian-bale.jpg



2009-03-26 @ 16:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0